Skip to main content

Ik vind het een oneerlijke (en dat zeg ik netjes)omzetting van Telford naar KPN. Ben alle 659 beltegoed En 4400mb kwijt. Hoezo er verandert niets!! Ik voel me zeer belazerd en ik ben eigenlijk van plan om dat te vertellen tegen Kassa en Radar. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Want er verandert degelijk wel wat. En ik zit nu nog tot eind 2021 aan jullie vast. WAARDELOOS. Ik wil mijn bel tegoed en MB ‘s terug 

Hallo @Bedonderd 60 , ben je in januari automatisch overgezet naar KPN of ben je bewust overgestapt naar KPN?

Bij het 1e kun je in MijnKPN je data volgen. Zoals bij Telfort kun je de overgebleven tegoeden maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand. Bij KPN kennen ze dat niet, daar kun je MB's delen.

 

 


hallo Jan. Nee ik ben niet bewust over gestapt in november een nieuw contract af gesloten en in januari krijg ik bericht dat het over gaat in KPN na contact met Telford zou er niets veranderen. Ik zeg NIETS. En nu blijkt dat er toch wel heel veel verandert is en zijn de telefoon bel  kosten van KPN ook veel duurder dan van Telford. Zit nu iedere keer tegen mijn limiet terwijl ik anders altijd over had.  Nu zit ik daar nog 18mnd aan vast  terwijl ik dat eigenlijk niet wilt. Dus voel ik mij daar wel op het verkeerde been gezet ( netjes gezegd) zo het kan ben ik weg bij kpn


@Bedonderd 60 

Jij schrijft dat de belkosten duurder zijn. Volgens KPN heb je echter nog steeds dezelfde belkosten als bij Telfort. 

 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

 

Het is zover, op 25 en 26 januari zijn de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. Ik praat je graag even bij, zodat je helemaal op de hoogte bent, en precies weet wat er gebeurt.

Update 25-02-2020 09:59 uur: Zie je eenmalige kosten staan op jouw nieuwe KPN factuur? Geen zorgen. Er worden geen kosten voor de overgang in rekening gebracht. Deze worden verrekend met de slotnota van Telfort. Mogelijk heb je deze nog niet ontvangen, deze volgt zo snel mogelijk. 

Aanvulling: Staan er toch overdrachtskosten of een verrekening op je factuur? Kijk even in de specificatie, onderaan de factuur. Hier staat precies waar de kosten vandaan komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kosten door bellen naar betaalde servicenummers.

Kort samengevat, wat betekent het voor jouw abonnement:

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.

 

 


Hallo @Bedonderd 60, dat klinkt niet fijn, goed dat je aankaart dat jouw abonnement hoger van prijs lijkt te zijn. 

Wat Noordzee en JanD hierboven vertellen klopt, alle abonnementen zijn één op één overgezet van Telfort naar KPN. Alle voorwaarden, het abonnement en de tarieven zijn hetzelfde gebleven. Mocht er nog ergens onduidelijkheid zijn, laat het dan vooral weten en vertel je ons dan precies waardoor je dit vermoed of waar je dit ziet? Dan helpen we je graag verder.