Skip to main content

Wanneer ik met mijn mobiel bel en lang in een wachtrij sta, verbreekt kpn de verbinding en kan ik weer opnieuw beginnen 😱. Bij voorbeeld als ik met mijn mobiel de belastingtelefoon bel en daar in de wachtrij sta.

 

Hoe regel ik dat die tijd wordt verlengd?

 

Hallo @AMGM als je met het gratis nummer van KPN belt, 0800 0402, maak je geen kosten, hoe vaak je ook opnieuw in moet bellen.

 


Hallo JanD,

 

Het gaat niet om het bellen met KPN, het gaat erom dat kpn de verbinding verbreekt wanneer je langer dan volgens mij 15 minuten in de wacht staat bij het bellen van een organisatie of wat ook. Dit is bijvoorbeeld het geval als je in de wachtrij staat bij de belastingtelefoon.

 

Iig dank voor uw reactie :)

 

 


Hallo @AMGM . Als ik het goed herinner gaat KPN gesprekken na twee uur afbreken. Dit ter bescherming voor hoge kosten. Dus als bij jou gesprekken al na 15 minuten afgebroken worden dan verwacht ik hier een andere reden voor. Bijvoorbeeld een instelling of app op de telefoon, of dat de overkant het gesprek eerder stopt.


Hallo Joris,

 

Dank u wel voor uw reactie. Ik ga een kijken bij de instellingen van mijn mobiel!

 

Fijne avond nog :)


Daar is geen instelling voor. Dat gaat vanuit de telefooncentrale naar wie je belt 


Daar is geen instelling voor. Dat gaat vanuit de telefooncentrale naar wie je belt 

Er zijn wel apps waarmee je dit op het toestel kunt regelen. Maar idd, ik verwacht ook meer dat het vanuit diegene afgebroken wordt die gebeld wordt.


Dank voor uw reacties,

 

Ik heb inderdaad geen instelling kunnen vinden.

 

Anne


Overigens kunt u beter 10x bellen en na 5 minuten de verbinding verbreken dan een uur blijven hangen. Soms heb je heel snel contact,  soms duurt het heel lang. U kunt natuurlijk ook uw vraag hier stellen. 


Hallo Joep,

 

Ik denk niet dat het zin heeft een vraag die ik telefonisch aan de belastingdienst of een andere organisatie dan KPN wil stellen, op dit forum te plaatsen 😉

Maar, dank voor uw andere tip.

 

Anne


Ik heb dit probleem ook, alleen wordt bij mij na 30 minuten de verbinding verbroken.

Hiervoor zat ik bij Odido (Tele2) en had ik dit nooit.

Dit ligt zeker niet aan m'n telefoon instellingen.

Mijn overstap van Ziggo / Odido naar KPN is momenteel echt dramatisch te noemen.