Skip to main content

Beste KPN,

Ik wil graag mijn sim-only contract openbreken en hieraan een telefoon toevoegen. Dit sim-only abonnement is 7 maart afgeschreven. Zojuist, 10 maart, is de derde afschrijving geweest voor dit abonnement en verwachtte ik, met bevestiging vanuit telefonisch contact met KPN, dat mijn contract open gebroken zou kunnen worden maar nu krijg ik te horen dat ik moet wachten tot 7 april. Ik heb verschillende keren gebeld en krijg verschillende verhalen. Klopt het nou dat ik moet wachten tot 7 april terwijl ik al voor de derde maand heb betaald of moet ik, zoals een andere medewerker van de klantenservice mij vertelde, even wachten tot na het weekend en het dan weer proberen. Wil graag duidelijkheid ik krijg verschillende verhalen als ik de klantenservice bel.

Vriendelijke groet.

Het beste en het snelste is om de klantenservice  te bellen op nummer 0800-0402 om opheldering , geef aan dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom.

Op dit forum moet je rekening houden met ongeveer 5 werkdagen voordat je geholpen wordt , er is ook nog een optie voor de chat functie