Skip to main content

Beste KPN,

 

Op donderdag 21 mei heb ik online mijn abbonement verlengd bij KPN. Hierbij zou ik de nieuwe Iphone 11 Pro opgestuurd krijgen.

Om een lang verhaal kort te maken heb ik tot op heden nog niets ontvangen, is het pakketje zoek bij post NL en inmiddels zijn wij onderhand al 3 weken verder. Ik krijg keer op keer te horen dat ik moet afwachten en dat KPN er mee bezig is alleen ik vind 3 weken wel echt te ver gaan. 

Hoe gaan we dit oplossen? 

 

 

 

 

 

Hoi Collin, welkom op het forum! Heel vervelend dat het toestel kwijt is geraakt. Wat er in zo'geval gebeurt is dat wij melding maken bij PostNL dat het pakketje kwijt is. PostNL stuurt jou vervolgens een formulier. Die moet je ingevuld terugsturen. Dan kan PostNL onderzoek gaan doen naar het pakketje. Afhankelijk van of hij kwijt is geraakt voor afleveren, of dat er wel voor getekend is maar hij is niet bij jou bezorgd, kan dit onderzoek enkele weken duren. Zodra het onderzoek is afgerond krijgen wij bericht. Op dat moment kunnen wij dan zorgen voor een nieuw toestel. 

Waar in dit proces zit je. Heb je de formulieren al gehad en opgestuurd? Vul je forumprofiel in, dan kan ik hier ook even kijken.


Beste @Collin de Heer, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je je pakket inmiddels binnen hebt! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.