Skip to main content

Op zaterdag 5 juni telefoon besteld dit ging allemaal goed.  Toen bezorgafspraak gemaakt voor zondags krijg ik op zondag een sms van reviva dat ze niet kunnen. Weer een nieuwe gemaakt voor maandagavond komen ze smiddags om 4 uur langs terwijl ik er niet was maar wel mijn dochter. Savonds weer een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdagochtend om 5 uur nog niemand gezien. Toen kpn gebeld deze kon niet veel doen behalve klacht indienen bij reviva als ze mij terug wouden bellen niet gebeurd dus ik contact met reviva gehad deze zegt nu dat ze het pakketje nooit hebben ontvangen terwijl ze wel al langs zijn geweest. Snap er niks meer van waar is de telefoon nu en wat kan ik doen?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Welkom op ons Forum @HHut1971! Goed dat je hier aan de bel trekt. Wat een toestand, zeg. Niemand weet dus waar je telefoon is. Wij zeggen dat Reviva verantwoordelijk is en Reviva zegt dat ze nooit het toestel in handen gehad te hebben. Goed dat mijn collega een klacht bij Reviva heeft ingediend. Voor situaties als deze moet er ook een onderzoek gestart worden. Wij zoeken dan uit waar het toestel is. Het mag uiteraard niet zo zijn dat jij hiervan de dupe wordt/bent.

Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Graag nog je bestelnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan je profiel. Beide mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’.