Skip to main content

Ik wil mijn smartphone deblokkeren en ben al bij de telefoonwinkel geweest vanmorgen ( geen KPN winkel) klantnr, Pukcode en simkaartnr heeft hij voor mij al opgeschreven, maar ik moest nog een contactformulier invullen. Ik weet echter totaal niet, waar dit formulier zit. mij mobiel nr: xxxxxx

Bel mij a.u.b. op nr: xxxxxx

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik wil mijn smartphone deblokkeren en ben al bij de telefoonwinkel geweest vanmorgen ( geen KPN winkel) klantnr, Pukcode en simkaartnr heeft hij voor mij al opgeschreven, maar ik moest nog een contactformulier invullen. Ik weet echter totaal niet, waar dit formulier zit. mij mobiel nr: xxxxxx

Bel mij a.u.b. op nr: xxxxxxx

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Welkom op ons forum @bier72 

Belangrijkste vraag zal zijn, gaat het om het deblokkeren van je smartphone zelf of je simkaart? Gaat het om je simkaart dan heb je genoeg aan je pukcode. Een formulier om iets op te vragen voor het deblokkeren komt mij niet bekend voor. Gaat het echt specifiek om je toestel zelf wat is geblokkeerd dan zal ik ook op Google op zoek moeten gaan naar hoe dit te herstellen. Ik denk wel dat je daarvoor het beste toch bij een telefoonwinkel terecht kunt.

Als je wilt dat ik je van raad en daad voorziet bij het deblokkeren van je toestel zelf, laat maar even weten welk merk en model mobiele telefoon je hebt en ik ga op onderzoek uit :mag: