Skip to main content

Zo gauw ik de grens overga doet mijn telefoon niets meer. Alleen noodoproepen. Dit probleem doet zich nu al voor sinds 1 juni 2017 (de datum waarop het zogenaamd gratis kon). Meerdere malen contact gehad met Telfort/KPN en elke keer wordt er gezegd dat er iets verkeerd staat in het systeem en dat ze dat herstellen.  Zo gauw we dan in het buitenland zijn, blijk ik meer geen gebruik van mijn telefoon te kunnen maken. Uiteraard alles geprobeerd; roaming aan, info buitenland bellen, kaart in andere telefoon, zelfs nieuwe telefoon en nieuwe kaart! 

In een andere topic heb ik iets soortelijks gelezen en toen bleek het diep in het systeem te zitten. Nu weer gebeld met de klantenservice, maar die komen weer met het standaardverhaal. De instellingen zouden nu goed staan, maar dat kreeg ik de vorige keren ook te horen. Dit is heel vervelend! Je ontdekt dat het weeeeer niet klopt als je al in het buitenland bent. Kan ik nog iets proberen? Wil KPN alsjenblieft dieper in het systeem kijken? Moet ik maar naar een andere provider gaan? 

FrankEma

 

Hi Frank, welkom hier. 

Ik denk graag mee en zou eerst alles na willen kijken aan onze kant. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hoi Alex,

Ik heb de noodzakelijke gegevens ingevoerd.

 


Dankjewel. Ik zie van onze kant geen gekke dingen, dit zou dus moeten werken.

Waar zit je nu precies? En ben je wel verbonden met een netwerk? Zo ja, welk netwerk? 


Ik ben weer terug vanuit Frankrijk in NL. Ik ben verbinden met mijn thuisnetwerk van Telfort.


Ik ben weer terug vanuit Frankrijk in NL. Ik ben verbinden met mijn thuisnetwerk van Telfort.

Dan houdt het een beetje op, als je weer terug bent. :innocent:


Okay, bedankt voor het meedenken. Fijne avond Alex.


Okay, bedankt voor het meedenken. Fijne avond Alex.

Geen dank, doe ik graag.Â