Skip to main content

ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen was mijn telefoon, een samsung s10 note, nog 156 euro waard na het invullen van hun formulier, maar, net zoals bij jou, constateerden ze krassen en misten er pixels op het beeldscherm, kleur was niet goed, etc dus telefoon was volgens hun niets waard.

ik had van de telefoon  voor het opsturen nog  een waardeschatting laten doen door een telefoonwinkel, die wilden er 175 euro voor geven, maar omdat ik er via de (niet) KPN actie 156 + 300 euro voor zou krijgen, heb ik dat niet gedaan en de telefoon naar Recommerce gestuurd, ik had al wat bedenkingen toen ik zag dat de telefoon naar Frankrijk moest worden gestuurd, het risico dat het via het buitenland meer problemen zou geven bij de communicatie leek me al voor de hand te liggen.

via het forum, primafoon winkel heb ik uiteindelijk een klacht ingediend, maar de klantenservice van KPN  blijft volhouden dat ze niets aan de afhandeling van de partner kunnen doen, uitermate teleurstellend en frusterend, want aan de telefoon mankeert niets.

Dat ik al tientallen jaren klant ben, interesseert ze niets, blijkbaar vinden ze het uitbetalen van 156 euro een grotere kostenpost dan dat ik al mijn kpn diensten opzeg, helaas het is niet anders.

Ik vind dat KPN bij dit soort problemen op zijn minst via een onafhankelijk bedrijf de waarde van het toestel moet laten vaststellen.

Het gaat dan wel via een (onbetrouwbare) partner, maar ik kan niet meer van de koop van mijn nw. telefoon af en als ik had geweten dat ik geen 300-500 euro cashback had gekregen, had ik nooit een nw telefoon gekocht bij KPN

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Roberto S Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. Ook zie ik dat er al een klacht loopt over deze situatie.

Mijn collega heeft een mail gestuurd met gegevens van de afdeling zodat er contact kan worden opgenomen. 

Is dit ondertussen ook gelukt? 


Ruiger, 

Contact opnemen met Reommerce kan alleen via email,  dat heb ik al lang gedaan, dat helpt niet, maar er zijn wat nw ontwikkelingen, heb mijn telefoon opnieuw opgestuurd naar recommerce en heel verrassend, deze keer is hij goed bevonden!!!

Ik zou nu 423 euro terug  krijgen, dat is een paar dagen geleden bevestigd door recommerce, het geld heb ik helaas nog niet ontvangen,  maar hopelijk komt dat snel, zou binnen 2 dagen overgemaakt worden, dacht ik , maar dat gaan ze niet halen

 

Gr Roberto SchaasbergÂ