Skip to main content

hey hoi met isa,

Ik had een vraag op het moment heb ik bij jullie een iphone 7 plus met abonnement maar ik merk dat de batterij verslechterd omdat het een refurbished telefoon is ,zouĀ ik mijn telefoon eerder kunnen aflossen dus in een keer afbetalen endan een nieuwe telefoon kan nemen wel gewoon bij kpnĀ met wel hetzelfde nummer zeg maarĀ ik kan mijn telefoon verlengen in april 2020 maar zou het graag eerder willen doenā€¦.

Ā 

groetjes

isa !

HalloĀ @isaisanoniem, welkom bij ons op het forum. Een minder wordende batterij is heel vervelend inderdaad! Het is mogelijk om het toestel eerder af te betalen, dat kan je dan in een keer betalen. Dit heeft geen invloed op de contractperiode, die blijft gelijk.

Je zegt dat je vanaf april 2020 kan verlengen, dat is al geweest. Dan moet je in MijnKPNĀ al een verlenging kunnen aanvragen. Gezien de context kan het ook zijn dat je april 2021 bedoelde, dat verandert dan niet als je het toestel eerder aflost. Het abonnement blijft gedurende de rest van het contract gelijk.Ā 


Hey jasper,

bedankt voor de reactie, ik bedoelde 2021 inderdaad! Als ik dit toestel eerder afbetaal kan dan een nieuw abonnement weer openen? Of moet ik dan alsnog wachten tot april 2021 ..

Ā 

groetjes isa!


Zodra je het toestel hebt afbetaald wordt je abonnement een sim only. Je hebt dan de mogelijkheid om die sim only vervroegd te verlengen naar een nieuw abonnement mƩt toestel. Dit kan dan in principe vanaf de eerste dag van de volgende maand nadat je de vervroegde betaling hebt gedaan. Voorwaarde is wel dat het abonnement zelf minimaal drie maand oud is, en je nog niet op reguliere manier kunt verlengen. Gebaseerd op jouw einde contractsdatum lijkt me dat dit dan moet kunnen.

Let er wel even op, als je nu in juni nog de toestelaflossing doet dan kan het zijn dat het nog niet gelijk verwerkt is per 1 juli omdat er zo weinig tijd tussen zit. Dus dan zou je in de basis vanaf 1 juli moeten kunnen verlengen, maar het kan dus ook zijn dat het 1 augustus wordt. Neem voor die verlenging dan contact op met de klantenservice via 0800-0402.