Skip to main content

Hallo,

Ik heb al meerdere topics hierover gelezen op het forum.

Ik heb geprobeerd via instellingen>telefoon>doorschakelen dit uit te zetten, maar als ik bij ‘doorschakelen’ kom loopt mijn telefoon vast. Ik kan daar dus niets aanpassen, telefoon blijft op de pag hangen/draaien.

Probeer ik het via ##002# krijg ik ook een foutmelding.

Groet!

Nicole

Hoi @NicoleC . Welkom op het forum.

Ik wil wel even kijken hoe de instellingen van jouw mobiel momenteel staan. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Gedaan.


HoI @NicoleC . Ik kan aan onze kant zo snel niks bijzonders vinden. Wat ik me wel afvraag: Staat VoLTE aan op jouw toestel?

https://support.apple.com/nl-nl/HT203124#:~:text=Als%20uw%20aanbieder%20VoLTE%20ondersteunt,hiermee%20schakelt%20u%20LTE%20uit.

 

Ga op de iPhone naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Opties mobiele data' en tik op 'Schakel LTE in' of 'Instellingen' > 'Mobiele Data' en tik op 'Schakel LTE in'. Als de aanbieder Voice over LTE (VoLTE) ondersteunt, ziet u deze opties:

  • Uit: hiermee schakelt u LTE uit.
  • Gesprekken en data: hiermee stelt u in dat gesprekken en het gebruik van mobiele data via LTE toegestaan zijn. 
  • Alleen data: hiermee stelt u in dat het gebruik van mobiele data via LTE wel toegestaan is, maar gesprekken niet.

Hoi Erwin,

‘Schakel LTE in’ is niet te vinden op mijn telefoon.

 


Ik heb mijn ouders gevraagd te bellen met hun vaste telefoon en de telefoon gaat gewoon over bij mij! Dus het is opgelost. Misschien heeft toch de ##002# geholpen.

Fijne dag.

Nicole 


@NicoleC .  Misschien was het toch een bereik issue? Dat je net even op een plek stond waar het signaal gestoord werd.  Mocht er toch weer iets geks gebeuren, laat het weten!