Skip to main content

Ik krijg geen beltoon als ik van uit het buitenland gebeld word hoe kan dat

Hallo @CorrieBeeg , zie je de gesprekken wel binnenkomen (stil) of worden ze helemaal geblokkeerd?

Heb je wellicht de optie “Oproepen onbekende nummers blokkeren” aanstaan?


ik heb gewoon geen belgeluid als mijn zus van uit duitsland belt


Dat is vervelend, maar kan je mijn vragen nog beantwoorden?
Is er alleen geen belgeluid of komt het gesprek helemaal niet binnen.
Wat hoort je zuster in Duitsland als ze jou belt? In gesprektoon, beltoon of helemaal niets?


alleen geen belgeluid terwijl ik dat wel heb aanstaan na tig keer over te laten gaan hoor ik een heel klein tingeltje en mijn zus krijgt iedere keer einde gesprek ik snap er helemaal niks meer van als ik hier met mijn man zijn mobiel op die van mij bel gaat hij gewoon over


Ik neem aan dat het voor jou een bekend nummer is van jouw zuster. Staat het ook als contact in jouw toestel? Heb je dan misschien een andere beltoon of "stil” voor dat éne contact ingesteld?

Jij kan zelf wel probleemloos naar jouw zuster bellen?


ja nummer bekend en ook als contact ja ik kan gewoon bellen naar mijn zus waar vindt ik dan de beltoon of dat stil voor dat contact


sorry dat ik eigenlijk zo een domme vragen stel maar ik weet maar weinig van die dingen af 


Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik ga proberen te helpen.

Het hangt er vanaf welk toestel (merk en type) je hebt. Kan je dat vertellen?


dat lukt nog net hihi een Samsung A50


SM-A5005FN/DS

 


Ik heb ook een Samsung, dus het is voor mij redelijk bekend terrein😊
Die van mij is wat nieuwer maar hopelijk zien de schermen er bij jou niet (te veel) anders uit.

Ga eerst naar het opgeslagen contact, in mijn voorbeeld gebruik ik een Test contact.
Kies de drie puntjes (Meer) rechtsonder en dan Beltoon/trillen wijzigen. Op het tweede scherm kies je Beltoon, waarna scherm drie verschijnt. Staat bij jou ook “Standaardbeltoon” met de blauwe punt aangeduid of is daar een andere beltoon of Stil gekozen?