Skip to main content

Laatste weken meerdere telefoontjes gemist omdat deze direct naar voicemail gaan. 
telefoon gaat niet over, geen ringtoon. Verschillende contacten: soms kunnen ze me wel, soms niet bereiken. geen onderscheid bekende en onbekende nummers.

 

ze komen niet in mijn recente gebeld lijst, waar normaliter ook gemiste gesprekken in komen waar de telefoon wel over ging,

 

’niet storen’ staat niet aan, ook niet vliegtuigstand of de stille modus.

Wat kan dit zijn?

Hoi Dotteke, welkom hier. 

Het is vreemd dat dit niet altijd gebeurd, als voicemail aan zou staan zouden alle oproepen gelijk naar voicemail gaan. Heb je op dat moment wel bereik op je mobiele telefoon? Dat is namelijk de enige verklaring die ik kan bedenken. Gebeurt dit op 1 bepaalde plek? Of overal?


Bedankt voor je reactie.

er zit geen plek verbonden aan het wel of niet ontvangen. Voicemail staat wel aan. Soms krijgen de bellers die te horen, soms iets van ‘is niet bereikbaar’. 

Ik heb op dat moment wel internet, of ik telefonisch bereik had zou ik niet weten hoe ik dat kan checken achteraf? 


Als je goed internet dan hoor je ook te kunnen bellen. Heb je voicemail aan dat alle oproepen gelijk naar voicemail gaan of alleen bij geen gehoor?


Normaliter alleen indien ik na meerdere keren overgaan niet opneem, nooit direct.


Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je 06-nummer. Dan kijk ik de instellingen ook even na. 
 


Bedankt voor de hulp, het probleem is nu waarschijnlijk wel opgelost (simkaart vervangen)!


Fijn om te lezen, graag gedaan uiteraard.