Skip to main content

Mijn telefoon is geblokkeerd. Via mijnKPN is deze niet gekoppeld aan mijn account en koppelen kan niet omdat ik geen verificatie SMS kan ontvangen. Geprobeerd via een formulier maar er staat geen SIMkaartnummer op mijn SIMkaart. Hoe kan ik toch achter mijn PUKcode komen om mijn telefoon te deblokkeren?

Hoi @RodeRoos. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw toestel geblokkeerd is. Op de pagina “Pukcode opvragen” kan je jouw code opvragen. Laat je mij weten of het is gelukt? Als het niet lukt, laat dan jouw gegevens achter in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 


@Vikash Dank voor het toesturen van deze link. Pukcode via deze weg opvragen is niet mogelijk omdat ik dan eerst de telefoon moet koppelen aan mijnKPN account. En dat kan niet omdat dan een sms wordt gestuurd via een sms verificatie. Die sms  kan ik door de blokkade niet ontvangen.

Via het formulier lukt ook niet omdat de simkaart geen code bevat.


Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en simkaartnummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Het simkaartnummer kan je kwijt in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan gaan wij opzoek naar jouw PUKcode.


@Vikash dank voor je reactie, helaas geen simkaartnummer bekend, gaat om een pre paid abonnement.


@RodeRoos : Ook daar hoort een nummer op te staan. Kun je het SIM kaartje eens bekijken? Mocht het nummer nog leesbaar zijn, zou je die dan in je profiel willen zetten en mij een update geven?

 

check anders even deze pagina: https://www.smartphone.nl/tips/simkaartnummer-vinden/


Is het gelukt om je simkaartnummer (of nog beter, je pukcode) te achterhalen @RodeRoos ? Hoor het graag als ik je nog ergens bij kan helpen!