Onderweg naar Denemarken is mijn telefoon gestolen. Op zich al vervelend genoeg, maar mijn contact met KPN verliep niet fijn.
Ik wil, omdat mijn abonnement dat toestaat, een nieuw toestel bestellen. Ik word netjes gebeld, op de telefoon van mijn vriend, door een vriendelijke dame, alles wordt gecontroleerd en nu alleen nog even een SMS code om de boel te controleren. Uhm... hallo! Mijn telefoon is gestolen en ik zit in Denemarken?? Inmiddels zijn we een kwartier onderweg. Oh ja, dan weet ze het ook niet hoor, maar ze gaat het even aan collega's vragen. Ik ga in de wacht. Ik heb weer een kwartier gewacht en toen opgehangen want mijn lief heeft geen 'onbeperkt bellen'. Ik hoopte nog even terug gebeld te worden. Niet dus.
Ik begrijp best dat het allemaal stevig gecontroleerd moet worden, maar de medewerkster moet toch weten dat, als ik geen telefoon meer heb, dit niet kan worden opgelost? En dat in minuut 1 meedelen? Ik vind het niet leuk, maar ik kan best wachten tot we weer in Nederland zijn en dan was mijn vriend niet op kosten gejaagd...