Skip to main content

Hallo Naktrawee,

Is je situatie uiteindelijk opgelost? Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen, want ik zit in een vergelijkbare situatie. Mijn telefoon met Nederlandse Sim is gestolen en ik wil graag een nieuwe Sim kaart of e Sim aanvragen. 
 

Echter dit kan niet, zonder dat er een sms wordt gestuurd naar mijn oude telefoonnummer (die ik dus niet meer heb). Vervolgens krijg ik het advies om contact op te nemen met de klantenservice. Zij bieden een terugbelverzoek aan, maar wanneer ik mijn tijdelijke lokale Colombiaanse nummer invoer, herkent hij deze niet. Blijkbaar kun je alleen een Nederlands nummer invoeren? 
 

Ik ben alleen op reis, dus heb geen Nederlandse vriend of vriendin die mij hierbij kan helpen. 
Dit is heel frustrerend, want ik ben nog 3 maanden op reis en heb mijn Nederlandse telefoon nummer nodig om in te loggen op andere accounts.

Kan iemand mij hierbij helpen/adviseren wat ik kan doen?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Rosalyn1990! Dat is een vervelende situatie. Wil je bevestigen dat je de stappen hebt gevolgd zoals ze staan op deze pagina over wat te doen als je telefoon gestolen is