Skip to main content

Hallo kpn , 

vandaag overgestapt naar jullie mobiel abonnement, 

maar mijn telefoon geeft gelijk aan geen simkaart geïnstalleerd en heb al van alles geprobeerd, zoals nieuw opstarten ! 
 

met vriendelijke groeten, 

arnold bakker 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Arnold bakker, welkom! Is jouw abonnement ook daadwerkelijk vandaag ingegaan? Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Zou je daarnaast je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Beste Marcia , ja vandaag zou het abonnement ingaan , want heb daar een berichtje van ontvangen en zou tussen 11 uur en 16 uur gebeuren .

Nee kan hem helaas niet proberen in andere mobiel  , maar als ik de oude simkaart van vorige provider erin stop die pakt hij gelijk , die vandaag zou overgezet worden naar jullie met nummerbehoud! 
 

ik heb de gegevens aangepast ! 


Dag @Arnold bakker Ik vermoed dat het toch heeft te maken met het overzetten van je nummer. Zo lang je de simkaart van je vorige provider nog kunt gebruiken is dat nog niet gebeurd. Als de simkaart van je vorige provider niet meer werkt kun je de KPN-simkaart gebruiken. Is het inmiddels al wel gelukt? 


Hallo , nee het is inmiddels nog niet gelukt en wat ik bedoelde met dat hij de oude simkaart is dat gelijk pincode in moet voeren , maar niet dat ik nog verbinding heb met de oude provider , want die was idd om 11 uur gisterochtend verbroken en toen de simkaart van jullie er ingedaan .

 


Ah ok duidelijk, dan is het overnemen al gelukt maar gaat het echt mis met de simkaart zelf :slight_frown:

Ik zie je nummer ook actief staan nu bij ons, dus alles hoort te werken. Jammer dat het niet mogelijk is om de simkaart te testen in een ander toestel, zodat we kunnen testen of de simkaart echt defect is. Dit komt niet heel vaak voor namelijk.

Zou je in je profiel het simkaartnummer willen noteren, zo dat ik kan kijken of die wel overeen komt met de simkaart die je volgens ons systeem hoort te hebben? 


Ik heb het simkaartnummer in profiel gezet!


Hmm, dat is het simkaartnummer dat bij ons geregistreerd staat, in de administratie is er dus geen enkele reden te vinden waarom de simkaart het niet zou doen.

Lijkt me dan toch verstandig dat hij zo snel mogelijk vervangen wordt! De snelste manier is om naar een KPN winkel toe te gaan, als je je daar legitimeert krijg je direct een nieuwe simkaart mee. Ik kan er ook 1 naar je opsturen maar dan kan het 2 werkdagen duren voordat je hem binnen hebt, niet zo handig!


Oké bedankt maja , ik ga vanmiddag uit werk langs kpn winkel en laat weten als dit ook het probleem was ! 


Helemaal prima, ik hoop dat je dan goed nieuws voor me hebt :smiley:


Nou ik heb goed nieuws, het lag idd aan de simkaart!

bedankt voor de medewerking en fijne avond nog !