Skip to main content

Ik heb een Iphone xs en sinds een paar weken valt hij plotseling uit. Dan probeert de telefoon om opnieuw op te starten, maar komt het in een soort loop terecht. Het gekke is dat mijn telefoon standaard in de trein uitvalt, op het moment dat de trein aan het rijden is. Eerst valt dan de bluetooth uit en vervolgens mijn internet, waarna de telefoon helemaal uitvalt. 

Het is erg vervelend, want op deze manier ben ik ook niet goed bereikbaar. Ik heb dit probleem meerdere malen al gehad in de afgelopen twee jaar. De telefoon is al een keer opgestuurd om gecontroleerd te worden, maar daar kwam toen niets uit. Behalve een rekening die ik mocht betalen. 

Ik heb al 4x een nieuwe simkaart gehad en dat verhelpt telkens heel even het probleem, voordat de telefoon weer regelmatig, uit het niets, uitvalt. Toen ik in de winkel het probleem vertelde, werd er gezegd dat het jammer is, maar dat er niets aan gedaan kon worden. Wat ik erg apart vind, aangezien ik een abonnement heb bij KPN. 

Hoe kunnen jullie mij helpen om dit probleem te verhelpen? 

Het kan zijn dat er iets loszit, een contactje ofzo, en dat hij door de trilling van de trein dan uitval.
Ik zou het probleem in ieder geval niet direct toewijden aan de trein.


@Jocelyne kijk anders ook even of je via Google kunt achterhalen of het een probleem is wat vaker voor komt. Het kan toeval zijn of ligt de oorzaak in de telefoon zoals @AriënClaij65 aangeeft maar dat hoeft zeker niet het geval te zijn. Mijn vrouw heeft een Samsung A51. Die crasht zodra ze de wifi aan heeft staan en ze Albert Heijn binnen stapt. Het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn. Een A51 en Albert Heijn gaan dus niet samen. Raar? Zeker! Maar misschien geldt dat voor een iPhone XS en een trein ook.Â