Skip to main content

Hallo, 

Mijn naam is Wim Claassens en mijn telefoon is helaas stuk gegaan op vakantie.
Ik heb een iPhone 11 pro met een e-simkaart.
Omdat mijn telefoon stuk is gegaan kan ik helaas mijn simkaart niet meer gebruiken.
Ik wilden heel graag mijn telefoon abonnement gaan verlengen maar ik moet eerst mijn nummer controleren via een sms controle. Aangezien ik dit niet kan kan ik maar steeds niet verder.
Ik wil ook heel graag iemand spreken maar dat is heel lastig als je in het buitenland bent.

Kan iemand mij helpen of tips geven? 

Is het geen optie om gewoon even te wachten met verlengen totdat u weer thuis bent?


Wat ontzettend balen dat jouw toestel op vakantie stuk is gegaan, @Wim Claassens!

Lastig dat je nu ook niet bij je simkaart kunt. Om te kunnen verlengen, moet er een verificatie sms verstuurd worden. Ook wanneer je dit via de telefonische klantenservice zou willen doen.

Je hebt nu eigenlijk 2 opties:

1) Je kunt na jouw vakantie bij een KPN winkel langs gaan om daar met behulp van jouw ID bewijs alsnog een verlenging van jouw abonnement door te voeren.

2) Je kunt nu alvast een vervangende simkaart aanvragen via MijnKPN. Deze wordt dan naar jouw thuis adres gestuurd. Zodra jij dan thuis bent, kun je deze in een tijdelijk toestel stoppen en zo alsnog de verlenging online regelen.