Skip to main content
Beantwoord

Telefoon is niet bezorgd, hoe nu verder?

• July 5, 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Niet uitzonderlijk KPN ook ik heb dit zelfde , enkel een telefoontje of we hem al hebben gehad en een “ zelfde mail als hier boven over handtekening,, Eigenlijk van de pot gerukt om het probleem af te schijven naar de klant .Ook wijnhebben paar keer via post nl bericht gehad morgen ,morgen,morgen en dan het is niet gelukt u pakketje te bezorgen ,houd u mail in de gaten .

en nu?

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door Johan Akkerman

Bedankt voor reactie , kreeg vandaag ineens een track code en werd ook gelijk vandaag gebracht .Erg opgelucht .bedankt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 7, 2022

Hoi @Johan Akkerman, welkom hier. 

Je wacht dus nog op jouw toestel. Ik kan mij goed voorstellen dat je daarvan baalt. Dat is zeker niet fijn. 

Ik wil graag eens meekijken hoe het allemaal ervoor staat en wat ik hier in kan betekenen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan duik ik er eens in. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 7, 2022

Bedankt voor reactie , kreeg vandaag ineens een track code en werd ook gelijk vandaag gebracht .Erg opgelucht .bedankt

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 8, 2022

Dat snap ik. Fijn dat het toestel bezorgt is. Heel veel plezier ervan.