Skip to main content
Beantwoord

Telefoon is stuk maar nog niet afbetaald. Kan ik met een andere telefoon verder?

• July 16, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

S22 stuk 2 jaar oud verlengd met 1-jarig abonnement. blijkt moederbord issue te zijn niet meer te maken. contract loopt nog 6 maanden, telefoon reeds afbetaald. kan ik een nieuwe toestel uit kiezen en huidige contract meenemen of moet ik hem eerst aflossen? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@van der heijden85, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat balen dat je telefoon defect is gegaan. Toch een soort verlengstuk tegenwoordig. Ik denk echter graag mee. Als je met een sim-only hebt verlengd, dan kun je na 3 maanden dit abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Ik citeer uit onze Kennisbank:

“Hierop is 1 uitzondering. Heb je net verlengd met Sim Only, maar wil je toch liever een abonnement met telefoon? Dat kan 3 maanden na het bestellen van je Sim Only. Ga hiervoor naar de winkel of maak een belafspraak (rechts onderin).”

2 reacties

• July 16, 2025

Hebt nu een 1 jarig contract zonder toestel? Dan kun je bellen naar KPN en je abonnement om laten zetten naar een nieuw abonnement met toestel. Via de website kan dit niet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hi ​@van der heijden85, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat balen dat je telefoon defect is gegaan. Toch een soort verlengstuk tegenwoordig. Ik denk echter graag mee. Als je met een sim-only hebt verlengd, dan kun je na 3 maanden dit abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Ik citeer uit onze Kennisbank:

“Hierop is 1 uitzondering. Heb je net verlengd met Sim Only, maar wil je toch liever een abonnement met telefoon? Dat kan 3 maanden na het bestellen van je Sim Only. Ga hiervoor naar de winkel of maak een belafspraak (rechts onderin).”