Skip to main content

Hoi,

Ik ben momenteel op vakantie in het buitenland en mijn telefoon en ik zijn gevallen op een rots bij zee, waar na we beiden zijn overspoeld door zeewater. Ik ben er goed vanaf gekomen, op een paar schaafplekken na, maar mijn telefoon is kapot. Ik heb hem nog laten nakijken in een telefoonzaak maar ook daar konden ze er niets meer mee.

In november kan ik mijn abbo verlengen maar dit duurt dus nog even.. Weet iemand of dit ook eerder kan? Bijv door het resterende bedrag wat nog betaald moet worden te betalen oid? 

Alvast bedankt voor de reacties!

Hallo @Cloja , hoe lang loopt jouw contract nog? Wat is de einddatum? Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan je verlengen. Het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan het lopende abonnement, maar het toestel wat je erbij afsluit krijg je direct (mits op voorraad).

Alleen als jouw huidige abonnement een sim only is, dan kan dit worden opengebroken en direct omgezet worden naar een abonnement met toestel.

bron: sim only naar abo met toestel


Hallo @Cloja , hoe lang loopt jouw contract nog? Wat is de einddatum? Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan je verlengen. Het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan het lopende abonnement, maar het toestel wat je erbij afsluit krijg je direct (mits op voorraad).

Alleen als jouw huidige abonnement een sim only is, dan kan dit worden opengebroken en direct omgezet worden naar een abonnement met toestel.

bron: sim only naar abo met toestel

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie. De einddatum van mijn contract is 23 maart 2023, dus dat duurt nog even. Hij is verlengbaar vanaf 24 november dit jaar. 


Maakt de defecte telefoon deel uit van jouw lopende abonnement (op afbetaling)? Dan zou je de toestellening in 1 keer kunnen afbetalen, maar dat verandert niets aan het abonnement. Dat loopt gewoon door. Pas vanaf 24 november kan je dat verlengen naar een nieuw abonnement met toestel.

Je zou een goedkoop toestel kunnen aanschaffen om die tijd te overbruggen of misschien heb je nog een telefoon “in de la” liggen.


Maakt de defecte telefoon deel uit van jouw lopende abonnement (op afbetaling)? Dan zou je de toestellening in 1 keer kunnen afbetalen, maar dat verandert niets aan het abonnement. Dat loopt gewoon door. Pas vanaf 24 november kan je dat verlengen naar een nieuw abonnement met toestel.

Je zou een goedkoop toestel kunnen aanschaffen om die tijd te overbruggen of misschien heb je nog een telefoon “in de la” liggen.

Ja, ik zal wel op zoek gaan naar een vervangende telefoon die ik kan gebruiken tot november. Er zit niets anders op denk ik. Of ik moet een ander abonnement afsluiten ergens maar dan heb ik tijdelijk dubbele kosten natuurlijk. 


Ik denk het ook @Cloja , anders zit je met twee abonnementen en komt het behoud van jouw nummer ook nog in het gedrang.