Skip to main content

Beste,

 

Mijn Samsung is kapot gegaan en heeft waterschade, helaas niet meer te maken, al naar de telefoonwinkel gegaan. 

Balen want ik kan pas per 12 december 2022 een nieuwe telefoon aanschaffen / verlengen. 

Huidige status van telefoon is nog 188,-. 

Is het mogelijk het resterende bedrag af te betalen en een nieuwe telefoon te bestellen en dan een nieuw maand bedrag uiteraard op te stellen voor dan een eventuele nieuwe telefoon? 

 

Groet Irma Cardon 

 

 

Nee @Irma92 , ik heb begrepen dat dit sinds 12 mei 2021 niet meer kan. Je kan wel je toestel in één keer afbetalen, maar het abonnement daarna omzetten naar een nieuw abonnement met een nieuw toestel kan niet meer. Zie het volgende topic met dezelfde vraag.

Kan niet verlengen na afbetalen toestel | KPN Community

De mogelijkheid die overblijft is zelf een nieuw toestel aanschaffen en de simkaart overzetten.
Had je geen verzekering afgesloten voor je oude toestel? Mogelijk kan je daar nog op terugvallen.


Oh wat jammer, maar als ik volledig mijn abbonement wil opzeggen praten ze steeds over een afkoopsom, over welke bedrag gaat het dan? 

Ik kan dit helaas nergenst terug vinden. 


Hoi @Irma92 

Als je ook je abonnement wil opzeggen, heb je inderdaad te maken met een afkoopsom.
Dit zijn alle abonnementskosten bij elkaar van de maanden die nog resten tot het eind van je abonnement.

Dan kan je beter (goedkoper...) zelf een los toestel kopen en de simkaart overzetten.