Skip to main content

Hoi KPN,
Mijn telefoon is recent kapot gegaan en ik kan er helemaal niks meer mee.
Ik wil een nieuw los toestel kopen maar daar heb ik een nieuwe simkaart voor nodig, dus bestelde die een.
Nu echter het probleem: Adres op mijnKPN is nog dat van mijn ouders aan de andere kant van het land, en ik kan mijn adres niet wijzigen omdat de verificatie naar mijn mobiele nummer wordt gestuurd.
Ik zit nu dus eigenlijk vast in een cirkel van geen nieuwe telefoon kunnen regelen omdat mijn telefoon kapot is. Kan een medewerker mij hier mee helpen?

 

EDIT: oude simkaart is kleiner te maken dus probleem is minder dringend

Hallo @MrV Da's erg onhandig inderdaad. Is het al opgelost, ondertussen? Voor dit soort zaken adviseer ik je om te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Daar kan je direct met een collega in gesprek, die ook de nodige zaken met je kan verifiëren (en die checks kunnen we hier niet doen). Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen er in de eerste plaats voor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Daarom is dit medium net iets minder geschikt voor deze vragen. :) 


Hallo @MrV Da's erg onhandig inderdaad. Is het al opgelost, ondertussen? Voor dit soort zaken adviseer ik je om te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Daar kan je direct met een collega in gesprek, die ook de nodige zaken met je kan verifiëren (en die checks kunnen we hier niet doen). Het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Er zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen er in de eerste plaats voor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Daarom is dit medium net iets minder geschikt voor deze vragen. :) 

Inmiddels opgelost inderdaad - Ik kwam juist op het forum uit omdat dat telefoon nummer niet echt makkelijk te vinden was :)