Skip to main content

Ik heb nu de Samsung galaxy s20 ultra.

Maar me camera is kapot.

Ik kan hem nog niet verlengen.

Maar kan ik het abonnement niet over zetten naar een Samsung galaxy s21 ultra als die straks uit is?

Natuurlijk zou ik dan bij moeten betalen.

Maar kan dat?

Groet gilles weijers

Hoi @Gilles weijers, welkom op het forum!
Hoelang duurt het nog voordat je kunt verlengen?
Er is namelijk wel een manier om dit te doen maar daarvoor zul je het huidige toestel eerst af moeten betalen, dan een maand wachten waarna we je (dan) sim-only weer om kunnen zetten naar een abonnement met toestel!

De eerste stap afbetalen kun je via deze pagina aanvragen.
Zodra dit helemaal verwerkt is en je abonnement omgezet is naar sim-only kun je door naar de volgende stap:
De tweede stap, het omzetten van je sim-only naar een abonnement met je nieuwe toestel kun je telefonisch regelen via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Hallo@Gilles weijers

De Samsung Galaxy S20 is nog geen jaar oud en zit dus nog royaal in de garantieperiode van 2 jaar. Heb je al contact opgenomen met de verkoper (KPN?) over een reparatie?


Nee dat heb ik nog niet gedaan.

Kan ik het niet zo doen dat ik deze inlever.

En dan wat bij betaal voor de pre order van de nieuwe Samsung?

Als dat nou niet gaat.

Waar kan ik hem heen sturen?


Hallo @Gilles weijers , KPN doet niet aan inruil. Jouw toestel inruilen en bijbetalen voor een S21 gaat dus niet.

Op deze pagina Telefoon kapot, hoe regel ik de reparatie? | KPN vind je informatie over reparatie.


Hoeveel zou ik moeten afbetalen voor deze telefoon?

Kan ik deze abonnement over zetten naar de s21?


Resterende maanden maal het toestelbedrag per maand lijkt me een vrij redelijke schatting voor het toestel en dan blijven je contractmaanden nog doorlopen zonder toestel dus kun je beter zelf een nieuw toestel kopen lijkt me.

 

 


Hallo @Gilles weijers 

Hoeveel zou ik moeten afbetalen voor deze telefoon?

Dat vind je op de maandelijkse factuur

  • Zie je "toestel per maand"? dit is de maandelijkse aflossing van je het toestel wat je bij je abonnement hebt gekozen.
  • Bij "resterend bedrag" zie je hoeveel je nog moet betalen voor je toestel als je alle voorgaande termijnbedragen hebt betaald.

 

Kan ik deze abonnement over zetten naar de s21?

Dat heeft @Thomas hierboven al uitgelegd.

De eerste stap afbetalen kun je via deze pagina aanvragen.
Zodra dit helemaal verwerkt is en je abonnement omgezet is naar sim-only kun je door naar de volgende stap:
De tweede stap, het omzetten van je sim-only naar een abonnement met je nieuwe toestel kun je telefonisch regelen via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 

Tot slot: Je kiest wel voor een dure oplossing voor een probleem dat waarschijnlijk gerepareerd kan worden onder garantie, maar dat is natuurlijk je eigen keus.