Skip to main content

Hoi.

Afgelopen donderdag stond op mijn telefoonscherm dat deze oververhit was. De telefoon was helemaal niet heet, dus ik snap niet waar dit vandaan kwam. Na een uur wachten en opnieuw opstarten deed hij het weer. Nu sinds gisteren doet mijn stappenteller het niet meer. Sinds gisteravond valt mijn telefoon om de paar minuten uit en start zichzelf opnieuw op. Ik probeerde al een software update te doen, maar dat lukt niet omdat mijn telefoon steeds uitvalt. Hoe kan ik dit oplossen? En mocht er een reparatie nodig zijn, zitten er kosten aan verbonden? Ik heb deze telefoon pas een paar maanden en het lijkt me niet de bedoeling dat er al zo snel problemen mee zijn. Ik hoop snel op een reactie!

Hoi @Emmadev99 

Welkom op het forum van KPN.

Dit is duidelijk een defect aan jouw smartphone, waarmee je naar het verkooppunt moet teruggaan.
Heb je de smartphone bij KPN gekocht, ga er dan mee naar een KPN Winkel bij jouw in de buurt, ook als je hem via de website van KPN hebt gekocht.

Heb je hem bij een online winkel gekocht, zoals bijvoorbeeld bij Belsimpel of Mobiel.nl, bel dan met hun klantenservice om te bespreken wat je moet doen.

Als het defect een fabrieksfout is, dan valt het gewoon binnen de garantie van de fabrikant, en zul je waarschijnlijk een nieuw toestel gaan krijgen.
Dit zal bepaald gaan worden, zodra je hem ter reparatie hebt aangeboden bij het verkooppunt, en na een eerste onderzoek van waar dit defect of storing binnen jouw smartphone vandaan komt.

Of er eventuele kosten aan verbonden zijn, zul je dan ook te horen krijgen, ook de hoogte daarvan.
Is het een fabrieksfout wat dit defect veroorzaakt, dan krijg je meestal kosteloos een nieuwe exemplaar mee naar huis.

 

 

Â