Skip to main content

ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt in de metro. ik heb de ret gebeld, maar heb nog niks gehoord. ik wil eigelijk afwachten, maar ook weer niet te lang. ik vroeg me af wat gebeurd er zodra je de claim doet en wat nou als je de oude mobiel wordt gevonden?

Hoi @jjkms 
Dat is niet zo leuk voor je, heb je wel gelijk je simkaart geblokkeerd?
Zo niet bel dan snel 0800 0402, anders kun je hoge kosten verwachten.


hoe krijg ik een hoge rekening dan?


Als een ander met jouw telefoon de hele wereld afbelt, dat moet jij betalen, dus snel blokkeren.


Hoi @jjkms 
Kijk eens op de website Verlies of diefstal


Heb je geprobeerd om te bellen naar het toestel ?

Misschien een eerlijke vinder die wacht tot iemand zich meldt ?

Deze gevonden telefoon is niet meer terug te herleiden naar de eigenaar :

https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/telefoon-gevonden-op-zoek-naar-eigenaar-via-simkaart-533689

( @RaoulU )


jaa heb ik meerdere keren gedaan, maar nu gaat hij niet over meer


Hallo @jjkms, welkom hier op het forum!

Wat balen dat je jouw telefoon in de metro bent verloren. :disappointed_relieved:  Heb je nog een update, is de telefoon wellicht door een eerlijke vinder gevonden?

Als je telefoon nog niet terecht is en je de simkaart nog niet hebt geblokkeerd, lijkt het mij wel verstandig om dit zo gauw mogelijk te doen. Zoals @huistijger uitlegt kan het voorkomen dat je telefoon terecht komt bij iemand die gebruik gaat maken van jouw abonnement. Jij draait dan op voor de kosten en dat moeten we voorkomen. Het blokkeren van je simkaart regel je het snelste door even met ons te bellen via 0800 0402 (gratis).