Skip to main content

Ik heb mijn telefoon in een taxi laten liggen. Nu heb ik mijn Sim wel laten blokkeren via de app maar op mijn nieuwe telefoon krijg ik geen bestaande app gekoppeld omdat mijn 2fa allemaal naar mijn 06 nummer staan te wijzen. Hoe krijg ik een Esim gekoppeld? Ik heb namelijk alleen een nummer met data in dit land dus jullie bellen wordt wat lastig. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe Sim opsturen naar mijn huisadres? Dan vraag ik een familielid wel om even te helpen op afstand

 

 

Hallo @StijnvdBor ,

Via deze website vraag je een vervangende simkaart aan: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm


@Noordzee die verwijst dan weer naar een website die een sms stuurt naar je huidige nummer. En dat is het probleem die heb ik niet meer. En bellen naar kpn is even niet mogelijk want heb geen Sim met beltegoed hier. De lokale winkel hier in de buurt met load is uren hier vandaan. 


@StijnvdBor 

Dan zou ik via de telefoon van iemand anders naar KPN bellen via +316 1200 1200.

 


Is opgelost via de Facebook pagina van kpn. Zij hebben een nieuwe Sim naar het huis adres gestuurd waardoor naar activatie ik hem kon omzetten naar een Esim hier.


Hallo Stijn. Dat is fijn om te horen! Ik ben blij dat je een oplossing hebt gevonden 🙂 .