Skip to main content

Telefoon besteld. Berichtje volgende dag je telefoon is niet leverbaar. Geduld hebben. Oké oude telefoon toch maar laten repareren voor 100 euro. Na weken wachten eindelijk bericht dat m’n telefoon wordt bezorgd. Donderdagavond laat een berichtje dat hij vrijdag wordt bezorgd. Je kan de bezorgtijd niet aanpassen. De bezorger waarschijnlijk gemist geen briefje of iets dergelijks en nu staat er al dagen een melding je bezorgtijd wordt berekend. Ik word er moedeloos van. Komt dit nog goed ? 

Hoi @Linda Sterren 

Welkom op het Forum van KPN.

 

Als ik het zo lees, lijkt het erop (ik kan het natuurlijk niet bevestigen) dat je pakketje is zoekgeraakt in het sorteercentrum bij PostNL, aangezien je al dagen de melding te zien krijgt, dat het nieuwe bezorgmoment wordt berekend.

Dit duurt normaal 1 a 2 dagen, maar dan moet je het pakketje wel in huis hebben.
Ik snap ook heel goed dat je daar moedeloos van wordt, en je ook afvraagt komt dit nog wel goed?

Daarom vraag ik je, om jouw forum profiel volledig in te vullen, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en in het veld van persoonlijk opmerkingen zet je het bestelnummer, track en trace nummer (van PostNL) en de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een KPN moderator inzichtelijk.

Let wel! zonder deze gegevens kan een moderator je niet helpen.

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator jouw topic gaat behandelen.


Beste Michel 

dank voor je hulp, ik ga het meteen aanpassen. 


Hoi @Linda Sterren, wat balen zeg dat je jouw toestel niet in ontvangst kon nemen. En nu is de status onbekend. Ik zie het. Nu ben ik zelf niet zo bekend met de statussen, maar er gaat ergens iets niet goed. 

Zou je eerst nog eens contact op willen nemen met PostNL om te kijken of zij het pakket kunnen traceren? 
Ben benieuwd naar wat ze zeggen. Anders laat ik een onderzoek voor je opstarten. 


Ik heb al contact met hun gehad en zij hebben aangegeven dat jullie een onderzoek moeten inzetten. Maar ik moest eerst een week wachten. Dus heel graag een onderzoek! 


Ps en kunnen jullie alvast een nieuwe telefoon reserveren ? Of mag ik opnieuw weken wachten? 😎


Ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega's. Zij gaan een onderzoek opstarten. Dit kan wel even duren. Tot die tijd is het helaas afwachten. Ik begrijp dat dit heel vervelend is. Maar ik kan er op dit moment niet meer van maken. Hopelijk is er snel duidelijkheid. 
Hoor graag weer van je als er contact is geweest.