Skip to main content

Beste kpn al jaren klant en dit nog nooit meegemaakt. Maar zo te zien ben ik niet de enige en waren telefoons ook al niet op voorraad voordat de coronacrisis uitbrak. Waarom krijg je op de site dan geen melding tijdelijk niet leverbaar en kun je misschien voor een andere kleur of gb geheugen kijken.

ik heb een iPhone 11 geel besteld, hebben jullie enig idee wanneer ze weer binnen komen? Is er een vergoeding vanuit de klantenservice voor het uitstellen van je levering? Want op de website staat niets en als dit vaker voorkomt, dan zou je toch denken dat jullie de klanten al van tevoren op de hoogte brengen!

hoor graag van jullie 

mvg melanie 

Welkom op het forum @Mellie49!

Wij doen erg ons best om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de beschikbaarheid van de toestellen, het bestelsysteem kan echter niet live verwerken dat een bepaald toestel tijdelijk uitverkocht is. Het kan goed zijn, dat een uur voordat jij bestelde de laatste 2 gele iPhone 11 die we nog op voorraad hadden, zijn besteld door 2 andere klanten.

Het klopt verder dat er altijd bepaalde toestellen niet op voorraad zijn, dit kunnen we niet tegenhouden omdat van te voren nooit bekend is hoeveel van een bepaald type toestel er besteld gaat worden en daarnaast zijn we afhankelijk van de levering vanuit de fabrikanten. Doorgaans zijn die toestellen er dan binnen een paar dagen alsnog :slight_smile: Door Corona is de levering vanuit de fabrikanten een stukje onzekerder geworden dan voorheen, waardoor een geplande levering soms wordt uitgesteld. Voor zo ver nu bekend is, zal de gele iPhone 11 op 6 mei weer bij ons geleverd gaan worden, je zult bericht krijgen over de bezorging van je toestel zodra wij hem binnen hebben gekregen!


Heb je je iPhone inmiddels ontvanger @Mellie49? :slight_smile:


Beste maja,

bedankt voor je antwoord en hij is inmiddels binnen inderdaad. 
dank je wel

groetjes


Ah, goed nieuws!

Dan wens ik je veel plezier met je nieuwe toestel en sluit ik hierbij het topic :blush: