Skip to main content

Ik heb gisteravond een iPhone 13 5G 128GB Pink besteld. Volgens de website was en is deze nog steeds op voorraad en kan het morgen in huis zijn. Nu krijg ik echter een mail waarin staat dat de telefoon ‘nog niet op voorraad’ is. Hierdoor wordt hij morgen niet geleverd. Echter, ik ben uitgegaan van de informatie op de website en morgen ben ik thuis. De rest van de week niet. En ik weet nu niet wanneer de telefoon wel geleverd wordt.

Ik heb ditzelfde geintje in december ook al meegemaakt. Ook toen was de telefoon opeens niet leverbaar. En ook toen werd hij bezorgd op een dag dat ik niet thuis was. Door de bezorger is hij toen meegenomen. Daarna is de telefoon ‘zoekgeraakt’. Dit leverde wat gedoe op, maar is uiteindelijk door KPN zelf afgehandeld.

TL/DR:

- de info op de website klopt niet;

- ik heb nu geen flauw idee wanneer mijn telefoon  wel komt;

- op de website kan ik ook niets vinden over de status (sterker nog, er staat dat er geen bestelling gevonden is en dat het misschien nog even duurt voordat ik die kan vinden… nutteloze informatie)

Hallo @JNo1979 ,

Zoals je zelf al schrijf, komt dit vaker voor. Mogelijk was iemand anders jou net even voor met het bestellen van het laatste toestel in die variant. De website is dan kennelijk niet direct geblokkeerd voor nieuwe aanvragen. Ik heb niet het idee dat dit verschijnsel spoedig opgelost gaat worden. Dit soort topics zien we hier al jaren. 

Zelf koop ik mijn nieuwe iPhones bewust altijd in een stenen winkel. Ik heb voor zo’n dure aankoop geen zin in gedoe met de levering. Bijkomend voordeel is dat de verkopers in die stenen winkels mijn gegevens overzetten van de oude iPhone naar de nieuwe iPhone. Hoe fijn is dat? 

Reageer