Skip to main content

30 december(2020) abonnement verlengd met nieuw toestel, deze tot aan vandaag 29/01/21 nooit gekregen.

Kpn formulier ingevuld/ zelf moest ik ook een formulier invullen en na ceva logestiek mailen dit was 11/01/21 

Ceva stuurde  later een mail terug met onderzoek post nl is afgerond en na kpn getuurd. 15/01/21 

En tot op heden kan niemand van kpn mij vertellen wat er nu gaat gebeuren!!!!

Intussen wordt er wel geld afgeschreven,

heeft iemand dit meegemaakt en hoe is dit opgelost? 

 

 

 

 

Hoi @Chuck77, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je sinds de 15e niets meer hebt gehoord waar nu jouw toestel is of wat er gaat gebeuren? Dat zou niet zo moeten zijn. Ik wil dan ook graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Zou je jouw forumprofiel willen voorzien van bestelnummer, naam van de contractant, postcode + huisnummer en mobiele nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 


Heb tot afgelopen weekend alleen maar telefoontjes  moeten plegen zonder een duidelijke resultaat van wat er nu ging gebeuren. Tot afgelopen zaterdag 30-01-21

Toen kreeg ik medewerker aan de telefoon en die kon mij eindelijk vertellen dat er onderzoek (vanaf 28-1-21) bezig was van kpn en dat duurde 5 werken dagen. 

En toen zag ik op MijnKPN  dat ik 03-02-21  dat ik weer kon verlengen en dat is nu eindelijk allemaal gelukt! 
 

Vind echt jammer dat het zo lang heb moeten duren. 
 


Dat snap ik heel goed. Excuses daarvoor. Gelukkig is het nu geregeld en kun je weer verlengen. Mocht je nog iets van vragen hebben, laat het dan weten.