Skip to main content

Beste,

Ik heb 2 vragen:

1) ik heb 25 mei een nieuwe Samsung aangeschaft. Hier krijg ik nu een factuur vsn ipv dat deze per maand bij m'n abonnement afbetaald worden. Kan dit omgezet worden?

2) Wij hebben kpn compleet. De voorwaarden van mijn oude abonnement zou overgenomen worden en ik zou een de GB zou verdubbeld worden. Dit is volgens mij nog niet (goed) geregeld

Ik zie uwcreactie graag tegemoet 

Mvgr

Natasja Schouten 

Beste,

Ik heb 2 vragen:

1) ik heb 25 mei een nieuwe Samsung aangeschaft. Hier krijg ik nu een factuur vsn ipv dat deze per maand bij m'n abonnement afbetaald worden. Kan dit omgezet worden?

Is dit echt een factuur? Geen bon? Want iedereen krijgt zo'n bon/nota. Voor uw boekhouding/verzekering. 

2) Wij hebben kpn compleet. De voorwaarden van mijn oude abonnement zou overgenomen worden en ik zou een de GB zou verdubbeld worden. Dit is volgens mij nog niet (goed) geregeld

Data verdubbelen bestaat niet meer bij de nieuwe abonnementen. KPN Compleet bestaat ook niet meer. Dat is allemaal verleden tijd. Geschiedenis. 

U krijgt alleen nog korting op het mobiele abonnement als u ook een thuisabonnement heeft, tussen de € 2,50 en de € 7,50, afhankelijk van hoeveel data u gekozen heeft.


1) ja is een factuur 

2) oke, dat is duidelijk


Beste @N.Schouten, welkom! Bij het afsluiten van een abonnement kan je aangeven op welke manier je je toestelkrediet wilt betalen. Stel dat je niet door de Inkomens Lasten Toets komt, dan kan je geen krediet hoger dan 240 euro krijgen. Je kunt een toestel dan bijvoorbeeld wel in één keer aflossen. Maar dit dient dan wel besproken te worden én op de bevestiging getoond te worden. Dat is niet het geval? Kan je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Je kunt overigens beter even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct met je meekijken en dat is wat sneller. Als je liever via het forum geholpen wilt worden, laat het gerust weten 🙂.