Skip to main content

Beste KPN, 

Helaas ervaar ik telefoon klachten. Mijn telefoon raakt telkens oververhit en ik heb op veel plekken helemaal geen bereik. Ik heb dit bij andere providers nog nooit mee gemaakt. Ik geef bijvoorbeeld turnles in een ingebouwde turnzaal, maar ik heb nooit bereik en mijn collega's wel. Terwijl ik 5G zou moeten kunnen gebruiken, ik vind dit gek. Ook kan mijn telefoon zo oververhit raken dat hij ook aangeeft dat ik hem niet kan gebruiken. Maar ik heb toch echt voor mijn werk mijn telefoon nodig om te kunnen bellen. 

 

Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik krijg jullie ook telefonisch niet aan de lijn. Ik heb een Samsung galaxy S21! 

 

Groet! Demi 

@Demi.dV Dit zegt Samsung er zelf over : Wat moet je doen als je telefoon te warm wordt | Samsung NL


Hoi @Demi.dV en welkom op het forum! 

@Demi.dV Dit zegt Samsung er zelf over : Wat moet je doen als je telefoon te warm wordt | Samsung NL

Heb je deze tips al geprobeerd? Zo ja, en mochten die niet hebben geholpen, dan raad ik je aan om met je toestel naar de KPN winkel te gaan. Als hij ook oververhit raakt zonder dat je hem in de zon hebt liggen bijvoorbeeld, dan is het misschien goed om uit te laten zoeken of er een reparatie nodig is. 🙂