Skip to main content

Geachte Heer /Mevr

Hoe kan het zijn dat ik sinds de verlenging van mijn mobiele telefoon nr elke maand ik een rekening overzicht krijg en hier extra voor moet betalen.

Ik heb hier nu al 3x over gebeld jullie beloven dat het geregeld word nu al maanden verder en er word niets geregeld en betaal hier elke maand extra voor

Met vriendelijke groet,

Louis Temmerman

Hoi @Bigl010, welkom op het forum! 
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?
Ik kan deze gegevens helaas niet voor je wijzigen via het forum maar ik kan wel met je meekijken of alles nu goed staat.

Om betaalgegevens te wijzigen kun je het beste telefonisch contact opnemen met 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 


Ik heb al diversen keren met klantenservice gesproken, maar op de een of andere manier wil het kwartje niet vallen bij jullie.

Iedere x beloven ze het aan te passen maar om hier 5 maanden over te doen gaat me wat ver.


Dat is wel lang inderdaad. Als je je gegevens invult kijk ik graag even mee naar waarom het zo stroef loopt!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Nee het is niet opgelost, is gewoon drama met jullie.

Ben blij dat de eind datum van andere diensten ook afloopt, word tijd voor verandering en dat na echt vele jaren trouwe klant kijk dat maar eens na.

Zal niet meer lang duren.


Heeft u het profiel wel aangevuld, zodat medewerkers mee kunnen kijken en gericht antwoord kunnen geven.


Nee het is niet opgelost, is gewoon drama met jullie.

Ben blij dat de eind datum van andere diensten ook afloopt, word tijd voor verandering en dat na echt vele jaren trouwe klant kijk dat maar eens na.

Zal niet meer lang duren.

Hi @Bigl010. Ik kan je bevestigen dat het nu wel goed staat. Op de eerstvolgende factuur rond 17 mei moet het dus correct staan.