Skip to main content
Beantwoord

Moet telefoon retour, maar heb ik al gedaan

  • December 11, 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

goede morgen ik heb de telefoon allang weg gedan ik heb bewijs dat het bij jullie is aan gekomen wel raar dat u nu zegt we hebben het niet ontvangen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Noordzee

@marjolein1962 

Dat is wel raar inderdaad. Op zich zou je niets kunnen doen, want jij hebt niets fout gedaan. 

Maar als je wilt dat dit probleem de wereld uit geholpen wordt, zou je hier een foto kunnen neerzetten van het verzendbewijs/ontvangstbewijs. Ik ga er vanuit dat er geen persoonlijke gegevens op staan zoals jouw naam of adres maar alleen een verzendnummer. Als er wel persoonlijke gegeven op staan, dan niet de foto hier plaatsen. 

Een moderator wil het dan graag voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

En zet het nummer van het verzendbewijs in het veld opmerkingen……. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • December 11, 2019

Hallo @marjolein1962 , goed dat je het verzendbewijs bewaard hebt, daar kun je dan een kopie van overleggen als KPN daar om vraagt.

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 13, 2019

@marjolein1962 

Dat is wel raar inderdaad. Op zich zou je niets kunnen doen, want jij hebt niets fout gedaan. 

Maar als je wilt dat dit probleem de wereld uit geholpen wordt, zou je hier een foto kunnen neerzetten van het verzendbewijs/ontvangstbewijs. Ik ga er vanuit dat er geen persoonlijke gegevens op staan zoals jouw naam of adres maar alleen een verzendnummer. Als er wel persoonlijke gegeven op staan, dan niet de foto hier plaatsen. 

Een moderator wil het dan graag voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

En zet het nummer van het verzendbewijs in het veld opmerkingen……. 

 


Jasper van KPN
Moderator

Hallo @marjolein1962, welkom bij ons op het forum. Als je jouw toestel al hebt teruggestuurd is het raar dat je er nogmaals om gevraagd wordt, je kunt het niet nog een keer terugsturen natuurlijk. Ik wil dit ook voor je bekijken, daarvoor kan je zoals Noordzee al noemde je forumprofiel aanvullen met jouw gegevens. Als je dat hebt gedaan en het hieronder aangeeft weet ik dat ik met je mee kan kijken. Ik hoor het graag van je.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @marjolein1962, ik heb geen bericht meer van je gezien. Ik ga er daarom vanuit dat het via een andere weg al duidelijk is geworden. Als dat niet het geval is, dan weet je ons te vinden.