Skip to main content

Hi!

Ik was voorheen klant bij Telfort maar sinds dit jaar val ik volledig onder KPN. Sinds enkele weken schakelt mijn telefoon meteen door naar Voicemail als ik wordt gebeld terwijl al mijn instellingen juist staan afgesteld om dit te voorkomen. Hierdoor mis ik telefoongesprekken. Tegelijk krijg ik geen melding dat iemand mijn voicemail heeft ingesproken. Ligt dit aan de vernieuwing van het netwerk? Of moet ik toch mijn instellingen wijzigen. Ik heb een iPhone 7. 

 

Hoi @MarielleHak , staat de voicemail op de iPhone wel uit?

Dit kun je vinden onder de telefoonapp, rechts onder staan de voicemail opties. 
 

  1. Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.
  2. Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233.

Nee die staat aan. Mensen kunnen ook wel inspreken maar ik ontvang er geen melding van. 

Ik wil wel voicemail behouden maar niet meteen mijn oproepen laten doorschakelen.  


Nee die staat aan. Mensen kunnen ook wel inspreken maar ik ontvang er geen melding van. 

Ik wil wel voicemail behouden maar niet meteen mijn oproepen laten doorschakelen.  

 
Heb je ook gekeken of het schuifje uit (grijs) staat onder;

instellingen-telefoon-doorschakelen ? 


Hi @MarielleHak, welkom hier. 

Laat me eerst kijken hoe de instellingen bij ons staan en wat ik vanaf hier kan zien. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook he 06-nummer invullen. :relaxed:


@MarielleHak ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â