Skip to main content

Sinds 1 dag over gestapt van iphone 11 pro max naar een s21 ultra met 5g esim. 

 

Moment van installatie met de simkaart was mijn verbinding redelijk 4g met 3 strepen. Toen ik dit in mijn s21 deed had ik maar 2 strepen 4g. Ik heb vervolgens esim geactiveerd en sim er uit gehaald. Echter heb ik nu maar 1 streep op 4g en mijn snelheid is dramatisch. Volgens ookla speedtest kom ik maar in de buurt van 10mb/s

 

Hij springt ook totaal niet naar 5g terwijl volgens kpn website mijn dekking in de stad wasr ik woon wel degelijk 5g heeft. 

 

Wat kan hier aan gedaan worden? 

 

Mvg

Terry

Beste @Bulfwye, welkom! We krijgen meer berichten van klanten waarbij de verbinding niet optimaal werkt op de S21. Het advies is in ieder geval om VoLTE tijdelijk uit te schakelen. Wil je daarnaast je 06-nummer nog in je profiel zetten? Dat kan het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan ga ik kijken wat we voor je kunnen betekenen.


Beste @Bulfwye, Samsung heeft inmiddels een update uitgebracht waarbij dit probleem opgelost zou moeten zijn. Ik zou dus willen adviseren om deze te installeren. Mocht je dan nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.