Skip to main content

Volgens mijn bankafschrift is mijn mobiele abo afgeschreven + de maand die ik achterstallig had. 

 

Toch kreeg ik sms dat vanwege 1 maand achterstand, geblokkeerd werd. 
Ik verblijf voor stage in buitenland en was onderweg. 

Ik kon de facturen niet meer in zien in MijnTelfort en een KPN-ID had ik nog niet. 

 

Mijn nummer aan mijn inmiddels gecreerde KPN-ID koppelen kan niet, omdat de bevestigings SMS niet aankomt, omdat mijn nummer is afgesloten. 

 

Met mijn Telfort gegevens kan ik niet NIET inloggen in KPN 

Ik wil graag weten wat de achterstand is en weer aangesloten worden. 

Maar kan dus niet het 0800 nummer bellen vanuit het buitenland. 

De chat lijkt ook even niet te werken. 

 

Kan ik AUB hulp krijgen hierbij? 

Dank!

Hey @FLORA20x, welkom op het KPN forum. Dat is erg zuur zeg: je mobiele telefoon afgesloten! Daar zit je niet echt op te wachten, vooral als je in het buitenland zit. Dan is contact met familie en vrienden wel fijn.

Het afsluiten van je mobiele telefoon doen we niet zomaar. Dan moet je al een aantal herinneringen hebben overgeslagen / gemist. Kan gebeuren. Op kpn.com/ikbetaalnu kun je het openstaande bedrag + (eventueel) herrineringskosten aan ons betalen, je aansluiting is dan binnen enkele uren weer actief! :)

Tip: Betaling eenmalig uitstellen

Lukt het een maand niet om je factuur te betalen? Geen punt. Je mag van ons best een keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een IDEAL link. Eenmalig de betaling uitstellen kan via: Betaling uitstellen KPN Factuur

 


Hallo @FLORA20x Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels al gelukt via een ander weg? Als je onze hulp nog nodig hebt lezen we het graag! 


Reageer