Skip to main content

Telefonische over gestapt naar kpn mobiel.

Er werd mijn verteld dat de telefoon leverbaar was en woensdag of donderdag bezorgd zou worden.

Woensdag ochtend krijg ik bericht telefoon tijdelijk niet op voorraad toen werd het vanaf 8april nu eind april.

Heel verwarrend allemaal en erg jammer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Angelaa., welkom op ons forum! Dat is wel balen zeg! Helaas kan het soms nét even achterlopen of een toestel wel/niet op voorraad is. Daarnaast hebben we geen zicht op individuele leveringen tot hij al onderweg is naar jou.
Ik kan altijd even voor je kijken wanneer we een nieuwe zending toestellen ontvangen. Welk Merk,type,kleur en GB variant heb je precies besteld?

Zodra het toestel bij ons binnen is krijg je hier trouwens ook direct bericht over en komt hij jouw kant op.


Ik snap dat het achter kan lopen en jullie er geen zicht op hebben!  Kunnen jullie ook niks aan doen! Ik had mijn helemaal erop verheugd dat die er snel zou zijn.

Het gaat om de samsung Galaxy s22 plus wit 128gb

Ik zal nog even geduld moeten hebben dan en dat is niet mijn sterkste punt 


Voor deze toestellen verwachten we volgende week of de week daarop (week 16 of 17) een nieuwe zending.

In ons verzameltopic kun je ook een overzicht vinden. Deze werken we wekelijks bij:

 


Zo juist een e-mail gehad voor de bezorging 😁


Ah fijn!😊

Veel plezier ermee alvast!


Bedankt!