Skip to main content

Beste lezer

 

Ik ben zonet mijn telefoon vergeten in de auto van een vriend. Ik heb hem gisteravond als 1 van de laatste gebeld en ik vroeg me af of u me zijn nummer kun doorgeven, zodat ik hem kan bellen?

 

Graag hboor ik van u

Goedemorgen @Wouterwouter 
Da's een hele vervelende zaak, maar ik ben bang dat ze het vanwege de strenge privacy-regels niet zomaar mogen doorgeven. 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402 Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Je kunt ook hier op antwoord wachten maar dat duurt enkele dagen.
Zo ja, zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


@Wouterwouter misschien handiger om je eigen telefoon te bellen of heb je je telefoon uitgezet en hierna in de auto van je vriend vergeten. 


Hallo @Wouterwouter je weet toch wel hoe je je ‘vriend’ kunt bereiken per telefoon of anderszins?

 


Hallo @Wouterwouter je weet toch wel hoe je je ‘vriend’ kunt bereiken per telefoon of anderszins?

Weet u de telefoonnummers van uw vrienden en familie uit uw hoofd? 


Volgens mij is het mogelijk om bij Google in te loggen en daar het telefoonboek te bekijken wat je ook op je smartphone hebt staan. Als je dat laat synchroniseren tenminste.

Appel zal ook wel zoiets hebben...


Hallo @Wouterwouter je weet toch wel hoe je je ‘vriend’ kunt bereiken per telefoon of anderszins?

Weet u de telefoonnummers van uw vrienden en familie uit uw hoofd? 

Hallo @Nick83 maar ik heb de nawmt-gegevens uiteraard niet alleen op een GSM staan, maar ook nog gewoon in een adresboek.

 


Dan ga je toch even langs.


Hallo @Wouterwouter, helaas kunnen wij niet telefoonnummers en andere gegevens verstrekken anders dan jouw eigen gegevens. Dit in verband met privacy regels. Ik hoop uiteraard wel dat je snel jouw telefoon weer terug hebt. 


Hallo @Nick83 maar ik heb de nawmt-gegevens uiteraard niet alleen op een GSM staan, maar ook nog gewoon in een adresboek.

U wel. Maar hele volksstammen tegenwoordig echt niet meer hoor 😄