Skip to main content

Hoi! 

In kort: mijn bestelling (nieuwe iPhone + jaarabo) is vandaag bij een compleet verkeerd adres geleverd (niemand weet waar of waarom). Nu geeft KPN geeft aan dat ik tot 30 dagen (!) moet wachten op een onderzoek alvorens ik een nieuwe telefoon kan krijgen of geld retour. Dat is, zacht gezegd, geen klantvriendelijke oplossing.

KPN komt dus haar verplichtingen niet na: Ik heb betaald voor de telefoon, maar heb EN geen telefoon, EN geen manier om mijn geld terug te krijgen terwijl KPN met PostNL bezig is met het onderzoek. 

Dat kan toch niet? KPN moet toch met een snellere en klantvriendelijkere oplossing komen, en niet mij meesleuren in langdurige en irritante processen met hen/PostNL, terwijl ik volledig aan mijn (betaal)verplichtingen heb voldaan?

 

Groetjes, 

AV

Hi Freek,

Ik kamp nu met hetzelfde probleem als jij. En net zoals jij vind ik het te gek voor woorden dat het probleem van KPN en PostNL mijn probleem wordt. Het forum bekijkend word ik moedeloos hoe KPN omgaat hiermee en hoeveel tijd mij dit gaat kosten. 

Dus ik ben benieuwd naar de afloop van jouw zaak nadat je jouw rechtsbijstand hebt ingezet. Heeft dat geholpen? Dat wil ik namelijk ook gaan doen om niet meer tijd te moeten steken in eindeloze excuses en processen van KPN. 

Hoor het graag, dank!

Al 


Hi Freek,

Ik kamp nu met hetzelfde probleem als jij. En net zoals jij vind ik het te gek voor woorden dat het probleem van KPN en PostNL mijn probleem wordt. Het forum bekijkend word ik moedeloos hoe KPN omgaat hiermee en hoeveel tijd mij dit gaat kosten. 

Dus ik ben benieuwd naar de afloop van jouw zaak nadat je jouw rechtsbijstand hebt ingezet. Heeft dat geholpen? Dat wil ik namelijk ook gaan doen om niet meer tijd te moeten steken in eindeloze excuses en processen van KPN. 

Hoor het graag, dank!

Al 

Vervelend om te horen! Mijn advies: direct rechtsbijstand bellen en niet op KPN wachten. Je verhaal aan hen vertellen en dan bieden ze je hopelijk een passende oplossing. In mijn geval zijn we er snel uitgekomen nadat ik KPN liet weten dat ik juridische hulp had gevraagd, KPN heeft toen de order geannuleerd (zonder dat mij te laten weten), ik moest dat achteraf hier op het forum lezen. Door de annulering kon ik daarna doen wat ik wilde, ik heb toen een nieuwe telefoon elders gekocht.

 

 


Helder antwoord! Wel heel jammer dat het zo moet. In ieder geval veel dank voor jouw reactie Freek!

 

Groetjes,

Al


Helder antwoord! Wel heel jammer dat het zo moet. In ieder geval veel dank voor jouw reactie Freek!

 

Groetjes,

Al

Ja, heel jammer dat het moet. Uiteindelijk heb ik eerst 30 dagen op KPN gewacht (in de hoop dat ze de belofte uit hun e-mail waar zouden maken) en toen daarna heb ik ze nog 7 dagen vol gecontacteerd via alle kanalen en toen pas juridisch hulp gezocht. Achteraf had ik dat al veel eerder moeten doen, daarom zeg ik nu ook: direct actie ondernemen in de hoop dat KPN het wat serieuzer neemt.


Hi @Al.V, door drukte hier op het forum zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. Wat rot dat het mis gelopen is met de levering van je nieuwe toestel, en dat je daarop zit te wachten nu. Ik heb jouw reacties uit een ander topic samengevoegd met jouw eigen topic om het overzichtelijk te houden.

Ik heb je gegevens erbij gepakt met de gegevens die in je forumprofiel staan. Ik zie dat er een klacht loopt om te onderzoeken wat er mis gegaan is, en om ervoor te zorgen dat het opgelost wordt. Dit zijn de juiste stappen, het is in goede handen. Er moet bij een zoekgeraakt toestel toch eerst onderzocht worden wat er is gebeurd. Ik snap dat je dat graag anders zou zien, het spijt me dat het zo gelopen is. Zo gauw er meer bekend is, nemen mijn collega's die je klacht in behandeling hebben contact met je op. Ik hoop dat 't snel opgelost is zodat je je nieuwe telefoon in ontvangst kan nemen.