Skip to main content

Op 27 mei jl. aanvraag voor vervroegd aflossen aangevraagd. Bevestigingsmail gehad waarin staat dat ik binnen 2 dagen een ideallink zou ontvangen. Echter op 28 mei ontvang ik een mail van KPN waarin staat "Let op! U maakt hogere verbruikskosten!" en dat ik direct een 050 nummer moet bellen. Verbruikskosten is het resterende bedrag van mijn toestel. Vreemd is dat mijn adres in deze mail nog op mijn vorig adres staat. KPN gebeld via 0800 nummer en een jongedame vraagt voor mij opnieuw een link aan en binnen twee dagen zou ik een Ideallink ontvangen. Deze jongedame zei mij trouwens dat ik rustig dat 050 nummer had kunnen bellen, dat de mail wel van KPN is…(?)

29 mei weer naar KPN gebeld, een man aan de telefoon heeft wederom een link aangevraagd en zei mij dat het maar goed was dat ik dat 050 nummer niet had gebeld want je weet tegenwoordig maar nooit. Als ik binnen 2 dagen nog geen Ideallink had moest ik terug bellen en gaan we het op een andere manier proberen.

Vandaag 3 juni weer met KPN gebeld want je raadt het al...Dame aan de telefoon zegt doodleuk het standaard riedeltje op dat ze een link voor mij gaat aanvragen. En betreurd het dat haar collega de vorige keer heeft gezegd dat we het op een andere manier gaan proberen want dat kan niet. 

En intussen blijft, dankzij KPN, mijn hypotheekaanvraag liggen…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @Oberon2512 Dat klinkt inderdaad nogal verwarrend en behoorlijk ongemakkelijk. Is het inmiddels al gelukt? Je kunt het trouwens ook zelf regelen, via onze website. 


Beste Bart,

Via jullie website heb ik het juist aangevraagd…

Maar inmiddels een paar telefoontjes verder, winkel KPN (Nee, meneer, dit gaat buiten ons om, u moet de klantenservice bellen) en digitale assistent (meneer, ik zal u toch moeten vragen de klantenservice te bellen) is het eindelijk gelukt. 

Eerst krijg ik 3x een bevestigingsmail van KPN waarin staat dat ik binnen 2 werkdagen een Ideallink zal ontvangen, wat dus niet gebeurde. Dan, na een zeer boos telefoontje, krijg ik direct een mail met de Ideal link. Waarom kan dat niet direct? Mijn partner die T Mobile heeft had het binnen 5 minuten geregeld en mij heeft het 2 weken gekost! 

Slechte service waarbij ik het idee kreeg dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd omdat men niet wist waar het probleem lag en hoe dit op te lossen.


Oei, @Oberon2512 Dat is inderdaad veel moeite voor iets heel eenvoudigs. Een collega van de klantenservice hoort dit snel te kunnen regelen en normaliter gaat het ook razendsnel. Ik weet niet waarom dit bij jou zoveel tijd gekost: het is uiteraard niet de bedoeling. 


Reageer