Skip to main content
Beantwoord

Telefoonabonnement ruim op tijd opgezegd maar abonnement blijft doorlopen terwijl ik bij een andere provider ben

• August 25, 2023
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

kpn telefoonabonnement ruim op tijd opgezegd maar abonnement blijft maar doorlopen terwijl ik bij een andere provider ben gegaan.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @pem en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling. Het beste advies wat ik je kan geven, is om contact op te nemen met mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Laat je ons hier nog even weten hoe dit is afgelopen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2023

Goedemorgen @pem en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling. Het beste advies wat ik je kan geven, is om contact op te nemen met mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Laat je ons hier nog even weten hoe dit is afgelopen?