Skip to main content
Beantwoord

telefoonclaim

  • January 14, 2021
  • 2 reacties
  • 301 keer bekeken

Ik heb een vraag over de telefoonclaim. Ik heb gisteren 2 bevestigingsmails met links gehad van KPN en ze vervolgens ook bevestigd. Dit ging om 2 abonnementen terwijl ik er geloof ik 6 of 7 had opgegeven. Weten jullie of het ook daadwerkelijk bij deze 2 abonnementen blijft of dat de eventuele andere abonnementen nog later worden bekeken of ze in aanmerking komen?

En ze hadden het in de mail erover dat het geld gestort wordt naar het door mij opgegeven rekeningnummer. Ik kan mij alleen niet herinneren dat ik ooit een rekeningnummer moest opgeven. Of wordt dit het rekeningnummer wat bij jullie bekend is? 

 

Mvg Ronald

Beste antwoord door Denise van KPN

Welkom op ons forum, @Telefoonclaim. Je kunt allereerst eens op onze website kijken of je daar het antwoord op jouw vraag kunt vinden. We hebben een speciale pagina voor al jouw vragen omtrent Consumentenbond en Consumentenclaim. Staat het antwoord hier niet tussen, dan kan je voor vragen terecht bij de Consumentenbond of Consumentenclaim, afhankelijk van waar je de claim ingediend hebt. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen of het antwoord daar tussen staat: veelgestelde vragen Consumentenclaim of veelgestelde vragen Consumentenbond. Staat jouw vraag ook daar niet tussen? Dan kan je jouw vraag per e-mail of telefonisch stellen.

Consumentenclaim: vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Consumentenbond: vragen@claimservice.nl of telefonisch via 088 – 400 4200 op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2021

Ps: mijn excuses voor de verkeerde profielnaam. Ik dacht dat ik het onderwerp al moest invullen.


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Welkom op ons forum, @Telefoonclaim. Je kunt allereerst eens op onze website kijken of je daar het antwoord op jouw vraag kunt vinden. We hebben een speciale pagina voor al jouw vragen omtrent Consumentenbond en Consumentenclaim. Staat het antwoord hier niet tussen, dan kan je voor vragen terecht bij de Consumentenbond of Consumentenclaim, afhankelijk van waar je de claim ingediend hebt. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen of het antwoord daar tussen staat: veelgestelde vragen Consumentenclaim of veelgestelde vragen Consumentenbond. Staat jouw vraag ook daar niet tussen? Dan kan je jouw vraag per e-mail of telefonisch stellen.

Consumentenclaim: vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Consumentenbond: vragen@claimservice.nl of telefonisch via 088 – 400 4200 op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.