Skip to main content

Ik heb op 2-12 een mail ontvangen, hierin moet je een link aanklikken en bevestigen, helaas werkt het niet door een technische storing. Alleen deze storing is nog steeds niet opgelost. Hier heb ik ook al chat contact over gehad en de persoon mijn link gestuurd, deze zou het doorgeven aan de technische  afdeling maar tot op heden nog niets gehoord. Leuk dat ik een tegemoetkoming krijg en deze na akkoord met 2 weken uitbetaald word maar als je geen akkoord kan geven door een probleem bij jullie en ook geen contact kan krijgen list het nog niets op. 
Wat is jullie oplossing?

Hi @DBSE ,
Welkom op het forum. Ik wil graag met je mee kijken in ons systeem. Kun je daarom je profiel aanvullen?

Zou je verder nog iets specifieker kunnen zijn met waarom je titel ‘telefoonclaim consumentenbond’ is? ( ik ga er van uit dat dit gelinkt is aan het geld wat je van ons zou krijgen? )


Hoi Denise,

 

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice, het gaat idd over het geen dat ik geld gestort krijg maar dan moet ik eerst akkoord geven en dat lukt niet.


En is het gelukt om het met de klantenservice op te lossen? :slight_smile:


Ik heb net bericht gekregen dat het is opgelost, bedankt


Goed om te horen :muscle_tone2:  fijn dat het gelukt is !