Skip to main content

Ik heb begin dec alles ingevuld en aangevuld, afstandsverklaring enz. we zijn nu eind jan en nog steeds niets gehoord.

Mijn dochter had het na 2 weken op de haar rekening.
Kan ik ergens info vinden betreft stand van zake?

Hoi @Koffiepot, je hebt ook al de mail gekregen waarin je jouw akkoord moet geven? Zodra je dat gedaan hebt wordt het bedrag binnen twee tot vier weken uitbetaald. Wil je meer weten over je claim en of dit goed is binnengekomen, dan kun je contact opnemen met de organisatie waarbij je de claim hebt ingediend (Consumentenbond of Consumentenclaim).

Consumentenclaim is te bereiken via vragen@consumentenclaim.nl of  0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. 
Consumentenbond is te bereiken via vragen@claimservice.nl of 088 – 400 4200.

 

Verdere informatie over het gehele claimsproces staat op onze infopagina. 


De mail 12-11-2020 van consumentenclaim is idd ingevuld evenals de afstandsverklaring maar van kpn nog niets ontvangen 


Dan kun je het beste even contact opnemen met Consumentenclaim, Koffiepot. ZIj kunnen nagaan wat de status is van je aanvraag.


deze is in behandeling volgens consumentenclaim . Maar zijn nu 4 maanden verder. 

Betalen gaat altijd snel maar teruggave is lastiger blijkbaar . dit het proces loopt al 5 jaar. Klasse van KPN 


Goed om te horen dat het wel in behandeling is, Koffiepot. Vervelend dat het lang duurt, maar dan kan ik je ook alleen maar vragen af te wachten. En als je verdere vragen hebt, of de status wilt navragen, dan kun je daarvoor bij je claimorganisatie terecht.


Ik heb maar 1 vd 2 claims uitbetaald gekregen, terwijl ik wel 2 x akkoord ben gegaan met de afhandeling en 2 telefoons heb opgestuurd, waar blijft de rest van mijn geld??


Hoi @hennade, welkom op het forum. Voor de status van je claim kun je contact opnemen met de organisatie waar je de claim hebt ingediend. Zij kunnen dit voor je nakijken.

 

Wil je meer weten over je claim en of dit goed is binnengekomen, dan kun je contact opnemen met de organisatie waarbij je de claim hebt ingediend (Consumentenbond of Consumentenclaim).

Consumentenclaim is te bereiken via vragen@consumentenclaim.nl of  0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur. 
Consumentenbond is te bereiken via vragen@claimservice.nl of 088 – 400 4200.

 

Verdere informatie over het gehele claimsproces staat op onze infopagina. 

Â