Skip to main content

Hallo

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Maar het maakt niet uit waar ik ben, want als ik een telefoongesprek heb, dan valt deze na verschillende tijden weg en moet ik weer opnieuw bellen.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @CBTE welke telefoon heb jij (Merk, model) ?


*Admin: reactie samengevoegd


Hallo @CBTE , heb jij soms een Samsung S20? Daar zijn de laatste dagen meer klachten over binnengekomen. Zie de volgende topics als voorbeeld. Het lijkt samen te hangen met een recente Android 12 update.

In de andere topics was er eergisteren een reactie van moderator @Jasper 

​​​Hallo allen, ik lees net een update over deze situatie. Samsung werkt aan de update waar​​​​​​ RBxx naar verwijst en zij verwachten dat die dit weekend of begin volgende week beschikbaar zal worden.

 


We hebben helaas geen reactie meer van jou ontvangen, @CBTE. 

Wij hebben verschillende meldingen binnen gekregen over bepaalde type Samsung toestellen (Samsung S20, S20 Plus, S20 Ultra en Samsung galaxy note 20 ultra) waarbij de telefoongesprekken werden afgebroken. Op 30 januari heeft Samsung een update uitgebracht waardoor het probleem met verbrekende verbindingen verholpen moet zijn: advies is om het toestel te updaten! 

Ik ga er vanuit dat dit ook een oplossing is voor jou, zo niet dan lees ik het graag van je!