Skip to main content

Een tijdje geleden heb ik voor mijn dochter een simkaart aangevraagd met een abbonement zonder telefoon.  Maar op 1 of andere manier heeft KPN dit nummer gekoppelt aan mijn eigen mobiele abbonement. Nu kan ik haar rekeningen niet zien omdat alles aan mijn nummer gekoppelt staat. Ik begrijp ook niet zo goed waar haar rekening nu blijft? Of hebben ze dit op 1 factuur gezet? 

Zo verwarrend dit! Bij mijn zoontje is het wel apart allemaal. Kan ook zo n rekeningen inzien met zijn nummer en zijn abbonement. Maar als ik mijn dochter haar nummer bekijk, kom ik bij mijn eigen facturen terecht. 

 

Wat nu?

 

Met vriendelijke groet,

Mariëlle 

Hallo @Mariëlle VH ,

Maak voor je dochter een eigen account aan voor MijnKPN. Voeg daar onder producten haar nummer toe. Dan vervalt dat nummer automatisch onder jouw account. 


Dat had ik al gedaan, maar nog steeds zie ik onder haar nummer, mijn facturen staan.  Je ziet dat andere nr ook direct onder die van mij staan, terwijl die van mijn zoontje los staat. Ze heeft zelfs de zelfde klantnummer als mij.....  Dit is zeg maar niet helemaal goed gegaan. 😅

 

 


Ik kan haar facturen ook niet zien, en weet nu niet of het betaald is. Vond mijn factuur afgelopen maand wat hoog..... dus misschien hebben ze dit aan elkaar gekoppeld? Zie het alleen niet terug in mijn factuur.


Ok, dat is een ander probleem. Er zal voor jouw dochter een apart klantnummer gemaakt moeten worden. Het handigste is om hiervoor morgen vanaf 8.00 te bellen naar 0800-0402 en dan “Collections” in te spreken. 


Hi @Mariëlle VH en welkom op ons forum.


Mogelijk dat het klantnummer opgesplitst moet worden zodat beide abonnementen van elkaar gescheiden zijn. Heb je in de tussentijd al telefonisch contact met ons opgenomen om dit te bespreken en in gang te zetten? 🙂


Hi @Mariëlle VH en welkom op ons forum.


Mogelijk dat het klantnummer opgesplitst moet worden zodat beide abonnementen van elkaar gescheiden zijn. Heb je in de tussentijd al telefonisch contact met ons opgenomen om dit te bespreken en in gang te zetten? 🙂

Ja zeker, dat werd een "kastje van de muur" verhaal......  Dus helaas. 


Dan mag @Frenk_ zijn kunsten vertonen. Hij kan dat vast voor jou regelen.  


Dan mag @Frenk_ zijn kunsten vertonen. Hij kan dat vast voor jou regelen.  

 

Ik laat alle leukje gifjes voor nu maar even achterwege, maar stel je een superheldenlanding voor, waarna ik het volgende zeg:

 

@Mariëlle VH Zou jij je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen? Dan werp ik hier graag een blik op!

 


Dan mag @Frenk_ zijn kunsten vertonen. Hij kan dat vast voor jou regelen.  

 

Ik laat alle leukje gifjes voor nu maar even achterwege, maar stel je een superheldenlanding voor, waarna ik het volgende zeg:

 

@Mariëlle VH Zou jij je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen? Dan werp ik hier graag een blik op!

 

Gedaan! Thanks! 😊


Jij ook bedankt!

Bij deze heb ik het verzoek voor je doorgezet en zal ongeveer 5 werkdagen in beslag nemen.


Er is ook nog eens een dubbel factuur gestuurd. Eentje van 80 euro en eentje van rond de 50......  we hebben beide sindskort simonly..... 


Klopt, voor de afgelopen periode (80, welke al voldaan is) én de reguliere factuur (rond de 50). Dit heeft te maken met de splitsing die inmiddels afgerond is.

Dus terugkomend op je oorspronkelijke vraag, je zou nu het nummer van je dochter kunnen koppelen aan je MijnKPN. Op dit moment zijn er nog geen facturen onder haar nieuwe klantnummer aangemaakt, maar vanaf volgende maand zou je daar ook haar facturen in kunnen zien.