Skip to main content

Zwaar teleurgesteld in KPN! Door JULLIE fout is mijn telefoonnummer veranderd (kennelijk kan dit zonder sms controle en identificatie check door de medewerker in kwestie) en zit ik met een probleem. 

Klantenservice helpt ook amper, zegt dat mijn nummer waars niet teruggedraaid kan worden. Ik geloof hier niks van, dit moet mogelijk zijn. Nee, er wordt gezegd dat heel misschien iemand op een andere afdeling dit kan, maar dat er een mailtje wordt gestuurd en dat ik het nog wel hoor. Wat is dit voor service? 

Ik wil zsm mijn oude nummer terug, ik ben hier momenteel heel erg afhankelijk van!!! En dit is ook compleet jullie fout geweest, en ik zie graag dat jullie dit zsm fixen, en dat ik mijn oude nummer terugkrijg! 

Hallo Sunny, welkom op het forum! Wat naar dat je nummer ineens veranderd is. Uit je bericht maak ik op dat er wel wat actie is ondernomen. Graag kijk ik voor je wat de status is, en of we meer kunnen doen. Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?