Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb een nieuwe simkaart via de post ontvangen, maar het lukt niet deze te activeren. Het abonnement zou ingaan op 12 januari. De combinatie van mijn telefoonnummer en het nummer van de simkaart wordt niet gevonden.  

 

Ai @Attila Kecskés, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat én het simkaartnummer noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan! 


Ai @Attila Kecskés, niet zo handig dit :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat én het simkaartnummer noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan! 

Klaar!


Dank  @Attila Kecskés!

Ik zie een ander simkaartnummer actief staan bij dit nummer, en daarmee is vanmiddag zo te zien ook een actieve doorschakeling naar de voicemail geweest. Er is dus een daadwerkelijk werkende simkaart gekoppeld. Heel vreemd dat je een andere simkaart in je bezit hebt :thinking: 

Ben je in de gelegenheid om morgen langs een KPN winkel te gaan? Daar kunnen ze je, indien je je kunt legitimeren als de aanvrager van het contract, direct voorzien van een geactiveerde simkaart!


Dank  @Attila Kecskés!

Ik zie een anders simkaartnummer actief staan bij dit nummer, en daarmee is vanmiddag zo te zien ook een actieve doorschakeling naar de voicemail geweest vanmiddag. Er is dus een daadwerkelijk werkende simkaart gekoppeld. Heel vreemd dat je een andere simkaart in je bezit hebt :thinking: 

Ben je in de gelegenheid om morgen langs een KPN winkel te gaan? Daar kunnen ze je, indien je je kunt legitimeren als de aanvrager van het contract, direct voorzien van een geactiveerde simkaart!

Ik kom van Vodafone met nummerbehoud!  Kan het niet online?


Oei, dan werkt je nummer via Vodafone ook al niet meer dus :slight_frown:

Ik wil je aanraden om te chatten met onze klantenservice, daar zijn ze 24 uur per dag bereikbaar voor dit soort zaken. Je kunt een chat starten door op https://www.kpn.com/service.htm te klikken op 'mobiel’ en dan onderaan te kiezen voor de optie dat je graag contact wil. Als je daarna voor chatten kiest, krijg je eerst een digitale assistent maar als je aangeeft dat je momenteel helemaal geen telefonie hebt, zal je worden doorgezet naar een ‘echte’ medewerker die je hier verder mee kan helpen!


Ik zie dat je gisteravond toch een werkende verbinding hebt gekregen @Attila Kecskés, top! Heb je via MijnKPN je Esim geactiveerd of zie ik dat verkeerd? :slight_smile: